Homo in de kerk En nog een WordPress site

De Nieuwe Koers, voorheen CVKoers. Officiele stukken plaatselijke kerken. Rapporten en besluiten kerkgenootschappen. De Nieuwe Koers, voorheen CVKoers. Rapporten en besluiten kerkgenootschappen. Officiele stukken plaatselijke kerken. Homoindekerk.nl richt zich op kerken, kerkenraden, kerkleden, ambtsdragers, pastorale werkers, jeugdleiders en ieder die zich betrokken voelt bij de plaats van homos in de kerk. De redactie ziet graag dat plaatselijke gemeenten hun rapporten en besluiten over homoseksualite.

OVERVIEW

This domain homoindekerk.nl currently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have researched twenty pages within the domain homoindekerk.nl and found forty-six websites linking to homoindekerk.nl.

HOMOINDEKERK.NL RANKINGS

This domain homoindekerk.nl has seen fluctuating amounts of traffic in the past the year.
Traffic for homoindekerk.nl

Traffic ranking (by month) for homoindekerk.nl

Traffic ranking by day of the week for homoindekerk.nl

LINKS TO BUSINESS

omdat geloof en homoseksualiteit je raken - CHJC vereniging van christelijke homos, lesbiennes en biseksuelen

Log in met je e-mailadres en je wachtwoord. Stel je wachtwoord opnieuw in. De bijbel over homoseksualiteit? Welkom op de site van CHJC, vereniging van christelijke LHBT mensen. De afkorting LHBT is een mondvol, maar voor ons als vereniging betekent dit, dat je als homo, lesbienne, biseksueel of transgender welkom bent. Wij bepalen verder niet, hoe jij jezelf als christelijke homo ziet; van vrijzinnig tot meer traditioneel orthodox ben je welkom! Welkom dus en hopelijk tot ziens bij deze mooie vereniging! .

Welkom in de Poort Gereformeerde vrijgemaakte kerk Winsum

Kom eens langs je bent van harte welkom. U vindt hier informatie over allerlei activiteiten waaraan u kunt meedoen, ook als u geen lid bent van onze gemeente. Daarnaast vertellen we u graag over ons geloof in Jezus Christus. In Hém ligt de identiteit van onze gemeente. Heeft u vragen? Dat kan via het contact. Kijk altijd even in de agenda.

Welkom bij de Gasthuiskerk - Gasthuiskerk.net

Welkom bij de Gasthuiskerk te Hattem. Op woensdag 14 maart vieren we Biddag, omdat we ons in alles afhankelijk weten van onze. Biddag bepaalt ons ook bij de vele mensen in de wereld die in extreme.

www.gkvalmelo.nl - Welkom

Welkom op de website van GKV Almelo. Op deze site kunt u kennismaken met onze gemeente. Het is een groeiende gemeente. Een gemeente boordevol activiteit! Een gemeente die ergens voor staat. Op deze site vindt u informatie over onze kerk, de activiteiten. Die er plaatsvinden, u kunt een online kerkdienst beluisteren. En u vindt er een maandelijkse column. U bent natuurlijk altijd welkom in onze gemeente om eens kennis te maken. Hieronder vindt u de tijden waarop we samenkomen.

LCC Plus Projecten

Projecten LKP, CHJC, ContrariO, Holyfemales. Homo in de klas - homoseksualiteit bespreekbaar maken en het bevorderen van een homovriendelijk klimaat op orthodox-christelijke middelbare scholen.

WHAT DOES HOMOINDEKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of homoindekerk.nl Mobile Screenshot of homoindekerk.nl Tablet Screenshot of homoindekerk.nl

HOMOINDEKERK.NL HOST

We identified that a single root page on homoindekerk.nl took seven hundred and one milliseconds to stream. We could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider homoindekerk.nl not secure.
5.61.250.112

BOOKMARK ICON

I discovered that this domain is using the Apache os.

Homo in de kerk En nog een WordPress site

DESCRIPTION

CONTENT

This domain homoindekerk.nl has the following in the site, "De Nieuwe Koers, voorheen CVKoers." Our analyzers observed that the webpage also stated " De Nieuwe Koers, voorheen CVKoers." The Website also stated "nl richt zich op kerken, kerkenraden, kerkleden, ambtsdragers, pastorale werkers, jeugdleiders en ieder die zich betrokken voelt bij de plaats van homos in de kerk. De redactie ziet graag dat plaatselijke gemeenten hun rapporten en besluiten over homoseksualite."

MORE DOMAINS

HomoInfo - Informatie over homoseksualiteit, coming-out, seks, safe-sex, soas, relaties, homoseksualiteit en religie, etc.

Op deze site kun je informatie vinden over homo- en biseksualiteit. De informatie is gericht op mensen die net bezig zijn, of nog moeten beginnen, met hun coming-out. Deze site maakt gebruik van frames. Wil je dus verder kijken, download dan een nieuwere webbrowser! .

Gerald Carlin

Writing poems and stories since 1957. Bainbridge Island, WA, United States. I feel myself adjusting to my age. I like it when young people address me as sir. Monday, August 8, 2011. Here are the three poems I submitted to The Pacific Northwest Writers Association Literary Contest. The winners were announced at a dinner this past Saturday. A married couple, an.

Homo In Motion

Do you have a list of all of your films relating to teenagers? Id like to see that. Wonder if i could watch Roulette Berlin somewhere online x.

Homo Inquietus Fundacja Homo Inquietus

By staniszewski on 21 czerwca 2013. Największym odkryciem dla wielu był jednak fakt, że ograniczenia w postaci marnych na pozór materiałów i środków mogą się okazać najlepszym stymulantem dla naturalnej i spontanicznej inwencji. Skąd wzięła się ta idea? W roku 1983 oglądałem wystawę z Zimbabwe pt.